jeudi 31 octobre 2013

My little rascals

Happy Halloween

Voici la photo que je viens de recevoir de mes little rascals de Toronto :
Bonne journée à tous et toutes!

10 commentaires:

  1. HA..HA...HA...choupinoux , je m'occupe de toi ce soir !

    RépondreSupprimer
  2. Ze hebben er duidelijk zelf veel plezier in.

    groetjes willy

    RépondreSupprimer
  3. Love the photo!
    Hugs
    Diane
    http://myminiaturesjournal.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. Your little rascals are adorable! Happy Halloween! xo Jennifer

    RépondreSupprimer
  5. hahaha Noëlle, dit zijn echte Halloween-boefjes, geweldig leuke foto :D!!
    Je mag trots op je boefjes zijn, hoor!
    Happy Halloween! Liefs, Ilona

    RépondreSupprimer
  6. Very fun and very creepy.
    Happy Halloween to you too.
    Hugs
    Wyrna

    RépondreSupprimer

Merci d'avoir laissé un commentaire .